God fredag!

Var ett tag sen jag skrev nu såg jag... Kan bero på att allt bara rullar på i livet. Har dock fortfarande lite nackspärr som jag fick förra helgen efter vi va på landet vilket är riktigt störande. Kan liksom inte kasta huvudet och titta åt vänster utan måste rotera hela mig typ. Har inte testat vetekudde än... Och jag får inte köra voltaren gel tydligen eftersom jag är gravid, så ja, jag biter ihop helt enkelt! 
 
Men har det hänt något annat kul i veckan? Nja, inte direkt liksom. Blev klar med doppresenten till Lucas som han får på dopet på lördag. Är så sjukt stolt över den att jag skulle kunna börja gråta (gravidhormoner...)! Den har tagit sin tid kan man säga och jag ska lägga upp en bild på den efter dopet. 
 
Jo, var ledig igår och hann med ändå ganska mycket tycker jag! SÅ SKÖNT att bara ha en vardag fri när solen skiner. Jag och Penny va på promenad så långt jag orkade, hann förbi centrum och kolla bokrean, handla lite mat, järntabletter, nya byxor och lite bomullstrikå på Ohlssons Tyger. Ska till mamma i kväll och förhoppningsvis så hinner vi sy lite grann! Ska ju göra en baggydress av kanelbulletyget jag köpte på mässan och tänkte testa mammas overlock till det. Dock så siktar vi in oss på att hinna klippa ut mönstret, klippa ut i tyget och sy ihop de viktigaste delarna så den kommer inte bli helt klar idag. Och så ska vi göra interlock av bomullstrikån jag köpte. Orkade inte släpa med mig hela mitt pysselrum för att få med allt jag behöver plus att mammas symaskin aldrig gillat mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0