Brunch!

Idag kom mormor, mamma, Jessica, Lina, Liselotte och Marie över på brunch! 
Det blev pannkakor, bacon, ägg, scones och massor av annat gott som åt med min underbara familj! Så nu är jag sjukt trött (dels för vi kom hem vid 23 igår från Copiax) och nyduschad. Efter brunchen körde jag igång en diskmaskin samt en tvätt med handdukar. Har inte orkat tömma disken och fylla på nytt, men orkade slänga in handdukarna i torktumlaren. Eller, jag va tvungen snarare så att jag kunde få torka mig med en ren handduk efter duschen, haha! 


Orkade inte lägga in bild på datorn utan fick denna mmsad från Marie ❤ 

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack för idag och för att vi fick komma 😘

2016-02-07 @ 21:26:43
Postat av: Liselotte

Tack för allt gott! Härligt initiativ med en brunch.
Blev gott både för själen och kroppen. Kram

2016-02-07 @ 22:01:06
Postat av: Jessica

Ja det var ett underbart initiativ ❤
Tack för allt GOTT!!

2016-02-08 @ 06:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0