Måndag

Försöker komma på något kul som jag kan skriva om men alltså, mitt liv är ganska så tråkigt för det händer inte så mycket. 
Eller jo, men det är väl jag som inte ser varje sak som en "big deal" egentligen. 
 
Men på sista tiden så har livet rullat på som vanligt. Vi kommer närmare flytten och redan nästa fredag får vi nycklarna! Tjoho! Vi har även betalat sängen så den är fixad och vi väntar bara på att den ska levereras näst-nästa måndag. Det som skulle behöva göras är att kolla om det finns någon bra städfirma som kan flyttstäda för vi har insett att vi inte kommer orka eller egentligen vill göra det så vi tycker att det är värt att leja bort det helt enkelt. Vi har även fått erbjudande om att köpa en kompis soffa och den soffan skulle passa bättre in i huset än den vi fått från min morbror. Vi ska tänka på saken och sen se vad som blir bäst när vi väl är där och ska börja måla (man kommer ju inte ihåg alla mått direkt). 
Ska planera in grejer lite bättre snart (allt har ju känts så långt bort) så som att hämta mina gamla saker som står kvar hos mamma (hon tycker att det är asmycket men det är typ 2 gitarrer och 2 kartonger....). Det kommer ju inte prioriteras nästa helg men kanske helgen efter det eller eventuellt helgen då min syster kommer upp. Som sagt, måste ta tag i det där. 
 
 
Så mycket att göra fast ändå inte. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0