Trodde jag Ja..

Trodde jag verkligen att jag skulle lägga upp bilder och ta tag i allt jag hade tänkt? Nej . Såklart inte. Har jag ens packat upp resten av resväskan? Nej. Jag är hopplös, jag vet. Måste göra det idag innan eller efter ridningen samt ta fram något fint då min kusin tar studenten imorgon och eftersom min syster med familj är uppe så sover vi hos mamma vilket betyder att jag måste packa med mig kläder att ha där också.  
Yey.

Jag kommer inte blogga så bra nu heller då jag köpt en dagbok (ja jag kör fortfarande på det..) där jag kan skriva av mig saker jag vill prata om men inte vill att andra ska få veta. . 

Annars då? Jo jag har uppdaterat min telefon, som mamma sa åtminstone att inte göra, och hon hade rätt. Uppdateringen är sämst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0