Snart semester

Åh, jag vill inte åka hem imorgon. Eller, jo, men nej. Måste åka tidigt imorgon bitti för min ridlärare ringde och frågade om vi kunde köra dubbellektion imorgon då hon ska på tävling nästa helg och de hade strulat lite så de måste åka på fredag istället. Men i alla fall, klart jag inte vill missa ridlektion men det är så skönt att vara på landet. Det är så lugnt här, tidlöst. På landet i Hundby är lika mysigt, men det är väldigt mycket mera liv i luckan och ibland vill man bara sitta ute och lyssna på fågelsången och endast höra den. 

Sov dåligt inatt så jag och Penny ligger just nu i sängen och chillar lite. Wiktor har pillat på sin snöskoter så vi är båda nöjda. Kanske blir en film i kväll? 


Låg ju ute i solen idag och det tog lite på krafterna! Man är inte direkt van vid solen i detta land. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0