Lite äldre, lite smartare?

Jisses. På torsdag fyller jag 25 år. Halvvägs till 50! Haha inte för att det gör mig något faktiskt, vi alla blir ju äldre? Känner mig lite tryggare med och även i mig själv ju äldre jag blir så jag ser mer fram emot att fylla år. Det jag ser mindre fram emot är frågorna "vad önskar du dig?". Ja, vad önskar jag mig? Borde önska mig massor av kläder, smink, hårgrejer, resor osv osv men så ser inte mitt liv ut idag och det kommer inte göra det de kommande åren heller så det är ingen idé att önska mig den snyggaste hårfönen t ex. 

Det jag däremot har kommit på att jag önskar mig är ett knittingset från Fru Nordström (frunordstrom.com) MEN då jag fick se i veckan att tillverkningen av stickpinnarna ligger lite på is så kör ju det ihop sig. Vill så gärna ha och sticka en filt med de stora stickorna och garnen.. Det är alltså inga vanliga stickor utan stora enorma med enormt tjockt garn. 

Det andra jag skulle tycka var kul är en inomhusodling av något slag! Typ en citrusplanta eller något som klarar av att stå i lägenhet utan balkong och inte är så avancerad att ta hand om, det hade varit kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0