Blä

Här ligger jag med gasig mage och fiser bredvid Wiktor medan jag gnäller om hur stökigt vi har det hemma. Vi är typ aldrig hemma heller känns det som så det finns liksom inte tid att städa. Och nu när sommaren äntligen kommit så vill man knappast sitta inne heller. 
Nä, Blä på att städa! Men kom på idag att nästa vecka stänger vi tidigare och då kommer det finnas tid till eftermiddagarna och så veckan efter det blir det semester så då finns det ännu mera tid till att komma i ordning! Vi ska ju dessutom fixa en vägg sista veckan av semestern så det kommer nog kännas bättre senare. Hoppas. Annars kommer jag fan anlita en städerska en gång i månaden. 


Kommentarer
Postat av: Mami

Förstår precis hur du känner! Jag är också hemma sent och ingenting blir gjort utan jag flyttar bara grejjer från en plats till en annan... Dock så måste jag städa till helgen eftersom det är kalas där - vet bara inte när jag ska hinna.... :)
PUSS

2015-07-01 @ 07:42:41
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0