Slaskdag

I förrgår var det snödag, igår var det också snödag och idag är det slaskdag. Allt som var vitt och fint är nu blött och grått. 
 
Dagen har i alla fall börjat bra då jag har några arbetspass inbokat nästa vecka från intervjun jag var på imorse! Av alla jobb jag har sökt så är det här det extrajobbet jag vill ha, vilket är härligt. Tänker ju såklart ändå gå på de andra intervjuerna ändå, man vet ju aldrig. 
 
Tänkte även att jag skulle hinna tvätta mitt hår innan jag åker till skolan, men nu när jag slog upp på SL så ser jag att jag inte kommer att hinna det så det blir lite mer torrschampo och så tar jag en dusch i kväll. Ska byta påslakan så då är det extra mysigt att krypa ner nyduschad i en nybäddad säng. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0