Redan slut på helgen

Tänk att det redan har gått en hel vecka till? Helt sjukt hur det går så fort.
 
I alla fall, Marie hämtade mig halv 8 imorse (jag trodde att hon skulle komma 8 så jag låg såklart kvar i sängen när jag fick "Utanför nu"-smset..) och så åkte vi ut till stallet där hon har sin medryttarhäst Mikki. Vi mockade, fodrade och så red jag ut en sväng på Mikki samt red lite på ridbanan för att han skulle få lite lösgörande motion också. Riktigt mysigt att hålla på i stallet en morgon sådär. Packade även hö i IKEA-påsar så att det fanns för morgondagen och mer därtill (lika bra att packa på medan man är i gång). 
 
 
 
Go fika med min underbara svärmor! 
 
 
 
 
Efter att jag kommit tillbaka från min uteritt blev Penny så glad över att se mig igen så hon följde efter mig och Mikki på utebanan, haha! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0