Lite resultat

Så, nu har första veckan av "mjukstart" gått och har det givit något resultat? Ja! -4kg på vågen och - några cm här och där på kroppen. Mest i midjan där jag tappat 6,5cm på en vecka och under naveln när jag tappat 5cm! 
Ska bli kul att se vilken skillnad det kommer bli när dessa veckor är slut! Är glad och taggad även fast jag vet att det kommer bli jobbigt (något som jag inte är van vid direkt)! 
 
 
 
 
Sitter redan och funderar på vad jag ska belöna mig själv med när jag är klar. Kanske massor av garn? En snygg sommarklänning? Något förslag?
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är sååå duktig!!! De där klarar du galant! Go go go girl <3

2015-01-25 @ 19:22:10
URL: http://mayasmatte.blogg.se
Postat av: Liselotte

Såå jäkla bra jobbat!!!
☆★☆★☆★☆★
KRAM

2015-01-26 @ 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0