Året som var...

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
 
- Bilade ner till Hamburg, tog "examen" från Komvux, tatuerade mig vid revbenen (vilket jag ALDRIG kommer göra igen), gick en tarotkurs
 
Har du några nyårslöften?
 
- Skämma bort mig själv mer i den mån jag kan
 
Bästa köpet?
 
- Svårt, men typ mina nya virknålar och nya ridkläder
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
- Ja, Hanna fick en liten dotter 
 
Vilka länder besökte du?
 
- Tyskland, Danmark och USA 
 
 
 
 
 
Vad var sämst?
 
- Att jag inte gick ner i vikt, haha
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Jag va nog lite gladare
 
Favoritprogram på TV?

- Musketörerna och Sleepy Hollow. Men de har ju slutat sändas
 
Bästa minnet från 2014?

- Massor! Mitt utvecklande inom ridningen, tjejhelgen vi hade på landet, resorna jag har gjort, maten på hotellet i Danmark...
 
 
Såsen heter Choronsås har jag fått lära mig också.
 
 
Vad ser du mest fram emot med år 2015?

- Att virka ännu mera och börja med enklare kläder till mig själv så som linnen och klänningar
 
Vad önskar du att du gjort mindre? 

- Hittat bortförklarningar när jag skulle träna
 
Bästa boken du läste i år?

- Svårt, men det får nog bli Oogy som jag läser nu. Den går rakt in i hjärtat
 
Vad var din största framgång på jobbet 2014?

- Att jag sa upp mina fasta tider på det jobbet som jag inte trivdes på.
 
 
 
 
Största framgång på det privata planet?

- Att jag har satt mig själv i mera fokus för mig själv
 
Största misstaget?

- Att jag inte höll igång löpningen bättre
 
Vad spenderade du mest pengar på?

- Garn och Penny bergis.
 
 

 
Något du önskade dig och fick?

- En egen snygg skoterhjälm! Och att fira jul med mina underbara nära och kära
 
Något du önskade dig och inte fick? 

- Magrutor
 
Mest stolt över? 

- Att jag har börjat satsa mycket på att plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0