2015 - pluggåret?

Då var det gjort. Jag har sökt Löneadministration 1 och 2 som ska börja i mars och april (intensivutbildning) direkt efter jag är klar med matte 2. Känns bra och spännande! 
Börjar matte b på tisdag och kör i 10 veckor och sen direkt in på detta och hoppas att det lönar sig! När jag sökte min ekonomi- och redovisningsassistentutbildning så stod det att lön skulle ingå, men tji fick vi alla eftersom de ändrade det precis innan vi började så det blev aldrig någon lönutbildning. Riktigt tråkigt, men när sånt händer så får man ta tag i saker på egen hand istället för att deppa ihop. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är sååå duktig!

2015-01-08 @ 21:12:58
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0