Long time no see

Otroligt dålig uppdatering från min sida, men jag har haft annat för mig. 
Men vad har hänt sen sist? 
Träffat My och Angelica och blev så full av gläje och energi och jag längtar tills vi ska ses igen! Förhoppningsvis blir det i helgen då Wiktor har legat tills sängs sen i söndagskväll i princip vilket resulterar i att vi troligen inte kommer åka till landet på fredag.. Vilket är lite synd eftersom jag vill så gärna köra i mina nya kläder och hjälm! 
Men det är synd om min karl nu, usch. Tycker inte om när han mår dåligt. 
I och med att Wiktor ligger hemma och är dålig så har jag haft intro med hans föräldrar på firman (Kungsholms Lås) på dagarna (annars var det tänkt att Wiktor skulle gå igenom en massa med mig), vilket har varit riktigt kul! Och dessutom riktigt skönt att jag kan umgås/jobba med W's föräldrar utan att han behöver vara med. 
 
Annars då? 
Träningen har inte gått bra alls den här veckan vilket känns sjukt surt, men jag har varit så trött och mör plus oinspirerad eftersom Wiktor inte följt med. Men maten har jag ändå skött så jag hoppas att jag inte lagt på mig något. 
 
 
Ska gå och ta hand om min skatt nu så får jag bli lite bättre på att uppdatera! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag ser dig med mina ögon och vad du åstadkommer <3

2015-02-07 @ 16:04:38
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0