4 år idag!

Jag och Wiktor firar 4 år idag. Tänk vad tiden går? 
Va uppe i centrum för att stilla mitt shoppingbegär och det kändes faktiskt väldigt bra. Köpte jeans från BikBok, nagellack, mascara (har inte fyllt på mina fransar än) och en keps till W i 4-års present.


Vi startade dagen med en promenad och pannkaksfrukost. Jag gjorde fitnesspannkakor till mig och vanliga amerikanska till Wiktor 



Mormor och morfar firade 50-år i bröllopsdag igår och vi va hos Jessica på kvällen med hela familjen. Har verkligen tur att jag har en sån underbar och kärleksfull familj som jag har. Tog inga bilder dock, men min mamma och moster gjorde det som ligger på deras bloggar 

Kommentarer
Postat av: Mami

Grattis till er 4-årsdag! <3
Jättekul att träffa er igår och saknar dig redan <3
PUSS

2015-02-28 @ 19:40:29
URL: http://mayasmatte.blogg.se
Postat av: Liselotte

STOORT Grattis till er båda. ♥

2015-02-28 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0