Virka

Nästa gång jag säger att jag inte har något att virka så ska jag definitivt ta upp Pinterest. Har ni sett så många söta och fina saker det finns? Helt sjukt. Och tänk vad jag ska virka den dagen jag och Wiktor får barn? Jisses, våra barn kommer bara ha virkade saker på sig och leka med typ. Massor i alla fall.
 
Kolla bara, hur kan man säga nej till att göra egna verisioner av dessa?
 
 
 
 
Och eftersom jag känner mig asstressad inombords så blir det bra med att börja virka på något och skingra tankarna för just nu känner jag att det inte finns något som jag INTE är stressad över (fastän jag inte har anledning till att stressa). Gå ner i vikt, förbereda för att sälja lägenheten, kolla på hus, virka allt som går, jobba, göra fransar osv... Asstressad. Vill ha en veckas semester igen med endast virkningen och sol... Det hade varit något.
 
Ja och ett glas rött eller två till det såklart!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0