Segt av mig!

Har precis varit och blivit spådd ute i Handen! Det känns bra just nu och jag ska verkligen låta det sjunka in ett tag innan jag börjar hämta nya krafter för att ta tag i saker. Min ro i kroppen har kommit tillbaka vilket känns så otroligt skönt! Det är väldigt mycket i skolan just nu, blandat med tre olika brukare samt fransförlängningar så jag har inte riktigt känna mig så pigg. Energilös, ofokuserad och nervös inför praktiken som börjar nästa vecka! Men nu är allt lugnt igen. Nu är jag tillbaka!



Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt att du är på väg tillbaka och att du blivit spådd!! Och samtidigt så börjar praktiken på måndag.. yiiihaaa! De här fixar du galant!
See ya on Friday!

Puss

2014-05-21 @ 22:22:19
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0