Ny vecka - nya tag!

Mimmi kom över igår och räddade mina fransar. Köpte en remover samt nytt lim så Wiktor hjälpte mig att få bort de som satt.. Köpte även lite nya fransar och Wow! Jag gillade de verkligen! Här har jag använt de nya fransarna och nya limmet på Alexandra;


Och såhär ser det ut på mig just nu. Tror att jag kommer ta längre fransar nästa gång! Har även två stenar på varje öga, en turkos och en ljusrosa. Jag kunde inte bestämma mig vilken färg, haha!


Inte alls lätt att ta såna här närbilder på en själv måste jag säga! Ser lite packad och ledsen ut, men jag är långt ifrån båda!

Sitter i alla fall med en kopp kaffe nu och njuter av solen, nyhetsmorgon och att jag har lite tid kvar tills jag ska gå till tåget. Första dagen på praktiken idag!! Ska bli så sjukt kul!! Jag tror inte att jag har berättat i bloggen vart jag ska praktisera, men jag kommer göra det senare idag. Ja, om jag kommer ihåg såklart, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0