Lite mera nya tag?

Ja, så hur gick första dagen på praktiken då? Jo, den gick sådär. Jag ville vara bra från första början, men det går ju såklart inte. Speciellt eftersom jag jobbade i excel med andra grejer som jag vill lära mig. Jag vill lära mig så mycket som möjligt så det är bara ta nya tag imorgon! Hade ingen excel på datorn jag använde också så det blev lite knepigare. 
 
 
Fick sluta vid 14-tiden eftersom det gick lite trögt så jag gick för att möta upp Wiktor på Kungsholmen då han fick sluta tidigare idag! Tänk vad vackert Stockholm är? 
 
 
 
Nya tag på praktiken imorgon! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Det kommer att bli kanonkul och bra för dig!! Det tar ju lite tid att komma in i det bara!
<3

2014-05-28 @ 11:49:51
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0