...

Även om jag känner mig positiv och inte irriterad på något (inte ens den proppfulla tunnelbanan efter maraton, barnet som gallskrek och gubben som spelade gitarr!!) så känner jag att jag verkligen behöver lite lugn och ro. Tid till mig själv, Wiktor och Penny igen. Gör ju allt möjligt och lite till så jag har inte en enda dag som är lugn. Men fredag den 6/6, då jäklar. Då ska jag vara hemma hela dagen, gå runt i mjukisbyxor, kanske lägga ett spår till Penny, ta en långpromenad, äta god mat och mysa med min man. Det behöver jag!
Längtar tillbaka till vår ensamtid vi hade när vi var på Sandhamn i februari och firade vår 3-års dag (Shit, 3 år?! Tiden går fort!). Badade, åt god mat, tog en promenad och chillade i sängen med lite godis och chips.





Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt med mys-tid... Jag kanske också ska göra samma den 6/6

PUSS

2014-06-02 @ 15:57:20
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0