Torsdag

Idag så blev jag så glad när solen sken så jag bestämde mig för att inte råplugga Excel inför provet imorgon (första gången jag är orolig inför ett excelprov faktiskt) utan cykla till centrum istället! Jag letar efter ett speciellt vin som jag köpte i Italien men har inte hittat det så jag köpte en Valpolicella Amarone istället och hoppas att det också är gott. Hittade dessutom ett vin som jag drack i Luxemburg så köpte med det också! Trevligt.
Fick med mig lite ingredienser och även blommor så jag bakade biskvier när jag kom hem. Dock så ska jag egentligen inte äta sånt så jag fick den briljanta tanken att ta med dem till min kära moster nästa vecka i och med att hon fyller år! Härligt!




Har precis ätit middag och kollar på Lyxfällan. Har dessutom sprungit idag fastän jag inte riktigt orkade, men jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0