Lördag

Ja, det fungerar ju då fortfarande inte att lägga upp bilder via appen. Bra där.

Helgen har ju gått och så och idag var jag, min mamma, mostrar, kusin och svärmor på Harmonimässan i Solna. Köpte lite snacks och även olika te sorter! Positive Energy, Womens Energy och Bedtime. Behöver verkligen Positivitet, energi och sömn just nu efter allt som rasar. Är väldigt väldigt (lite onormalt) trött på kvällarna redan vid 20.30-tiden så Bedtime behövs inte riktigt just nu, men det kommer användas. Wiktor föreslog att jag skulle få i mig lite mer järn också för det kanske är det som tröttar ner mig? Samtidigt så kanske jag behöver vara såhär trött för att faktiskt ladda upp mina batterier för att orka med min jobb- och skolsituation just nu? Jag är ju inte mer än människa och har också motgångar som vem som helst liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0