Fredag

Ikväll funderar jag på att sitta framför tvn med täcke, vin och lite godis (och Penny såklart) och titta på The Hobbit. Har känt mig så tom och trött på sistonde.. Wiktor åker till Dalarna idag och eftersom de måste lasta skotrarna och åka iväg för att köra så ville inte jag följa med. Jag kommer ju inte kunna åka i så fall (släpet tar bara två skotrar) och jag känner att jag kan lika gärna vara hemma då istället för att vara i stugan. Jag och Penny. Så åker vi till mamma imorgon (ja, om jag inte får ett ryck i kväll).



Detta drack jag i Luxemburg och hittade det på Systembolaget igår så jag köpte en flaska! Köpte även ett Amaronevin. Laxar till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0