Hamburg

Guten tag och sånt! Bilresan ner gick otroligt fort och smidigt! Förutom att jag tröttnade lite precis innan Trelleborg så stackars Wiktor fick snällt höra på när jag sjöng med i typ alla mina favoritballader. Men än så länge har vi haft det bra! Hotellsängen är hårdare än golvet men oj vad vi har shoppat! Åt frukost i Lübeck igår innan vi for vidare och började shoppingen i Hamburg och så fortsatte vi idag. Har hittat mycket fint och mycket på rea! Imorgon ska vi promenera till en annan shoppingdel och på torsdag bär det av mot Köpenhamn.

Eftersom det inte fungerar att ladda upp bilder så gör jag det på instagram och sen när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0