Disciplin

Ni vet när någon säger "äta inte chipsen som ligger i skålen"? Och det ABSOLUT ENDA man kan tänka på är chipsen? Skitsvårt att inte ta och det är precis så jag känner just nu, fast med shopping. Jag har tänkt att jag ska shoppa gärnet i Hamburg, men det kliar redan i mina shoppingfingrar. Att hålla mig från minsta lilla inköp nu när jag vet att jag ska få slösa är som den sista metern innan mållinjen. Sjukt jobbig!
Dock så måste jag förbi ZARA och köpa nya leggings så det blir lite shopping, men nödvändig shopping.
Det är mina såna här inköp som är farligast;


Men jag ger mig inte! Jag tränar på den disciplinen att inte köpa småköp även om jag faktiskt behövde den här imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0