God morgon!

Får se om blogg.se vill fungera nu i och med att den inte ville lägga upp bilder igår. Bajsapp.

Sitter i alla fall på jobbet nu och ska lösa lite korsord tänkte jag. Försöka i alla fall.

Wiktor berättade igår att han och hans pappa eventuellt åker imorgon redan istället för på torsdag upp till långt-upp-åt-Fan-! Kul! Jag kommer alltså inte kunna sova ordentligt på inte bara 3 nätter utan 4!! Sover nog iof hos mamma på lördag så då får jag i alla fall någon sömn.

Men men! Det är ju klart att han ska ha kul med sin nya skoter så vad gör man inte som låter honom åka? Han köpte den inte för att den ska stå och se fin ut.

Äh, tillbaka till mitt korsord! Och att längta tills kvällens ridning. Hoppas att jag får en bra häst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0