Back to school

Sitter och väntar på bussen som aldrig kommer (som vanligt). Har på mig ett av mina par skor som jag fick av Wiktor i julklapp för att försöka töja ut dem lite. Han köpte storlek 36 fastän jag brukar köpa 37:or. Inte lätt! Jag kan ha 36 som tur är, men de måste töja lite som sagt.


När nästa lön kommer så ska jag även åka och köpa mig en stor ryggsäck! Den här ryggsäcken som jag har får jag bara plats med skolböckerna i och måste därför lägga matlådan i en vacker påse. Jag som inte ens gillar hockey (eller sport alls förutom ridning) (ja, ridning är en sport som inte vilken mespropp som helst klarar av). Men men! Vad gör man inte för god lunch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0