Nyårslöfte

Jag har tänkt lite på det här med nyårslöfte... Mina som jag haft innan håller aldrig för de har liksom inte varit roliga utan ner de klassiska "jag ska träna mer" "jag ska leta bättre jobb". Jag ska ska ska ska ska saker som behövs, inte som jag egentligen vill, men det blir ändring nu. Jag kommer ha ett enda löfte för 2015 och resterande år framåt och det kommer bli; 

Jag lovar mig själv att skämma bort mig själv i den mån jag kan. Jag ska inte mjäka och tänka att jag inte behöver en ny tröja, utan jag ska köpa en tröja om jag vill och livar att använda den. 

Det känns mycket bättre faktiskt. Och med det sagt så vill jag avsluta med en bild på vad jag redan köpt eftersom jag vill ha det; 


2015 kommer bli så fantastiskt du gör det ❤

Kommentarer
Postat av: Mami

Helt rätt tänkt! Såklart att du kan allt du vill och ska göra livet till ditt!
Härligt att du beställt saker till dig!

PUSS

2014-12-29 @ 16:53:22
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0