Hello there

Så, idag har vi avverkat Burlington Coat Factory, Forever21 och Manhattan Saddlery. Blev mindre stopp på en djuraffär och Barnes and Nobles också där mellan. Det bästa är att kvällen inte är slut! 

Imorgon ska Wiktor gå och kolla på kepsar och på måndag så ska vi ta en sista runda för att se så att vi inte missat att inhandla något. Jag vill förbi en garnaffär och Dash innan jag är helt nöjd. 


Köpte ett par nya ridbyxor som var som leggins, assköna! Helt sjukt bekväma! Blev även en ny väst, jacka och tjocktröja. Riktigt mysigt. Jag behöver verkligen nya kläder så mitt mål är ju att verkligen satsa på kläder till mig själv helt och hållet vilket är riktigt skönt. 

Ska ta kort på allt idag och sen lägga upp det så fort internet fungerar igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0