Dan före dan!

Köpte julklappar till alla vovvar idag så det är klart, skönt! Ska nog åka till Täby centrum i kväll vid 21 eller så, när alla barnfamiljer åkt hem för att spela Bingolotto (som för övrigt är asmysigt såhär dagen före). Ska nog förbi Loppan och hämta kläder till Penny också medan jag ändå är i svängen! 

Men före det så ska jag fixa lite hemma, vaxa mig, göra fransar och gå upp till garnbutiken för att köpa lite garn. Tänkte fylla några munkar imorgonbitti för de som ska med till mina svärföräldrar och sen resten på torsdag innan vi åker tidigare till mamma för att hjälpa till med dukning och diverse (kommer bli fullt hus på ca 37 Pers). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0