Snart helg

Bilder fungerar fortfarande inte! Jag tror dessvärre att det är min telefon som det är fel på. Den stänger andra program likadant nämligen och börjar uppföra sig dåligt.

Får ta tag i det.

Idag är jag i alla fall på väg in till skolan för att plugga lite med Sandra. Jag är så dålig på att plugga hemma så det här blir perfekt och vi kan även ta hjälp av varandra! Det gäller ju att få kredit och debet rätt och på rätt konto.

Sitter och lyssnar på ABBA för att inte fokusera på hur full tunnelbanan redan har blivit efter bara 3 stationer. Helt sjukt egentligen hur mycket folk det är.

Och för övrigt så har jag verkligen börjat längta till att åka utomlands... Värmen, bad, god mat. Men först måste jag jobba så gott jag kan så får vi se. Skulle vara så härligt med Grekland en vecka! Eller Miami. Men drömma går.



Kommentarer
Postat av: Mami

Det är samma för mig om jag ska göra via telefon, men via datorn funkar de..
Syns imorrn <3

2014-04-03 @ 11:15:58
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0