Nu jäklar!

Nu har jag överfört alla mina bilder från telefonen till min dator så nu kommer i alla fall några bilder! 
 
Igår så hade vi hundkurs igen med Penny och det är så jäkla kul. Hundarna går lösa och alla går superbra ihop! Vi började kursen med att spela fotboll medan hundarna satt på "vänta" och sedan spelade vi försiktigare fotboll med hundarna på "nära". Riktigt kul, haha! Jag är tydligen en tävlingsmänniska när det kommer till bollar fick jag märka. Eller så är det bara jag som gillar att ta för mig? Jag tror mer på det senare då jag inte riktigt gillar tävlingar sådär. 
Jag har i alla fall tänkt att jag och Penny ska gå Fortsättningskurs 3 efter sommaren igen i och med att det är kul med träning. Och bra. Min lilla tjej är ju bara 2,5 år och såhär duktig så jag måste hålla oss sysselsatta. 
 
 
 
Imorgon ska jag jobba 7-15 och sen ska vi fira Wiktors lillebror med lite middag hos svärföräldrarna. Jag, Wiktor och Penny åker till landet i Hundby på lördag morgon och stannar nog där tills på söndag i alla fall. Ska bli skönt och mysigt! 
Ska åka och handla till räkcheescaken jag ska göra när Wiktor kommer hem! Ska bli sjukt gott! Förberedde dessutom middagen till i kväll, men vill inte köra in den i ugnen förrän vi är hemma igen.
Kan ni gissa vad det blir för sen middag? 
 
 
 
Massor av vitlök, scharlottenlök, örtblanding, lite olja och barbequesås. MUMS!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0