No happy day helt plötsligt

Hela dagen har gått bra faktiskt, hittills.
Jag, Penny och Wiktor gick upp och gick i 45 minuter i morse vilket var riktigt skönt!
Hem och åt frukost och sen gick jag och W ut för att lägga ett blodspår till Pennsan som fick ligga i 2 timmar. Vi hann åka till centrum där mellan och hämta ut paket, köpa torrschampo och köpa lunch! Härligt!
Penny klarade spåret galant och hon bar klöven hela vägen tillbaka hem. Min tjej är så fin.

MEN till det som gör att dagen känns blä; Jag vill flytta till USA! Jag vill inte bo i Sverige längre, men det är svårt då jag känner mig hopplös. Jag menar, jag läser på komvux till att börja med. Komvux. Det är inget fel på en utbildning, men för mig känns inte komvux så ambitiöst som t ex Högskola eller Universitet. Men jag är tydligen inte tillräckligt smart för att komma in på något av dem....
MEN jag vill inte bo i Sverige i alla fall. Jag vill flytta.

Så därför är jag inte sådär "oh happy days" längre. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå min lilla sockerpulla! Om alla dagar var jättebra så skulle du inte njuta av ditt underbara liv... Alla behöver ups and downs för att ta tillvara det goda här i livet <3
Inte vill ju du flytta från Sverige o lilla mamsen..
<3 Puss

2014-04-21 @ 21:26:26
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0