Måndagskvällen

Goder afton mina få kära läsare! 
 
Idag har det ju regnat vilket inte var så jäkla kul. Det förstörde min utomhuspowerwalk nämligen så jag fick gå till gymmet och gå på bandet i 40 minuter rask takt vilket är så sjukt tråkigt! Helt otroligt hur tråkigt jag tycker löpband är sedan jag började springa ute förra året. Jag beundrar er som orkar springa på bandet. Jag blir tokig efter 5 minuter. 
Jag tittade därför på Kickstart på telefonen och även lite på HIMYM för att få tiden att gå (eller snarare för att inte se hur långsamt tiden gick). 
 
 
I och med regnet så blev det inte heller någon löptur i Ensta där vi brukar utan det blev en mysig hemmakväll då vi lagade mat tillsammans jag och Wiktor innan vi gosade ner oss i soffan framför Talang och Musketörerna. Sleepy Hollow har tydligen bytt tid den här veckan så vi får se om vi tittar på det. 23.15 är ganska sent ändå. Men om ni inte sett Musketörerna så gör det!! Det är riktigt bra och väldigt iögonfallande om jag får säga så. 
 
 
 
 
En sista sak innan jag går ut med råttan och sen hoppar i säng! 
Jag hittade en jättefin klänning på Zalando (av alla ställen)! Vill ha den! Men behöver träna mer och jobba mer först. No money no funny. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Wow! Nice dress!
Jag orkar inte va uppe sådär länge bara för att titta på tv...
PUSSPUSS

2014-04-08 @ 19:50:44
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0