Lördag!

Vad tråkigt det är när jag inte kan lägga in bilder. Ja ja. Jag och mitt hjärta åkte till Barkarby Outlet idag och fyndade. Hittade bland annat en jacka, chinos, två par skor och lite mer. Köpte en krustång volymmaster till mamma för det är hon värd. Wiktor hittade riktigt schyssta skor också!

Åkte till mamma efter det då jag ville ha hjälp med ett mönster samt att jag spådde mig i Handen. Det va helt okej, men jag hade hellre velat ha allt berättat än att behöva fråga själv.

Men ändå, från ett ställe till ett annat så åkte jag hem för att jag och Wiktor hade bokat dubbeldejt med Evelina och Thomas på Hardrock Café! Lite hög musik, en hög tjej bredvid och även om min fajitas inte va stekande varm så var det trevligt med bra sällskap ändå! Det väger upp.


Kommentarer
Postat av: Mami

Jag är så tacksam för tången och ska fixa håret imorrn <3
Härligt att du kom förbi <3

2014-04-27 @ 20:53:46
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0