Jun. 12, 2013

Idag blev det lite kaos. Eller mer stress. Va på intervju för Vapiano och fick direkt lov att åka in till stan och göra ett läsförståelsetest för en utbildning son jag har sökt. Tackolov att Wiktors bror Jobas kunde svänga förbi och gå ut med Penny så att hon kunde kissa i alla fall! Min lilla plutt.
Ligger just nu och kollar på Arga Snikaren och drömmer om när jag och Wiktor flyttar till ett hus vi med!! Längtar! Sen får vi väl se om jag tvingar kära Elin att rita ett hus till oss eller hur det blir.
Ja ja, Arga Snickaren nu och sen drar Wiktor ut mig på en löprunda! Ska bli skönt!


Kommentarer
Postat av: Mami

Underbart att höra att det händer positiva saker i livet <3

2013-06-12 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0