Vuxenpoäng

Då jag har brist på saker att göra har jag lagt in alla mina räkningar så att de kan dras imorgon. Kul va? Eller är det bara jag som tycker att det är lite deppigt att göra så? Det enda som fattas att slösa pengar på är ett busskort och sen är jag pank igen! "Det är kul att jobba bara ibland", right? Haha nej men usch vad negativ jag är just nu fastän jag borde vara lite positiv! Jag har ju faktiskt tagit tag i problemet och pratat med de på kontoret om att både byta och försöka få mer tider hos någon annan kund. Någon närmare häråt. Dels för att jag kommer ju att börja plugga matte b och samhälle a i mars och så 10 veckor framåt (Får man CSN för det?) och dels för att jag kan inte jobba utan att få tillit. Det går inte på någon arbetsplats alls och det är inget undantag i vården.
 
Jag ska ta ut min jåtta nu så hon får en liten promenad (orkar inte gå hur långt som helst även om jag är bättre) och sen får vi se om jag går förbi ICA.. Är sjukt sugen på lakrits!! Cravings!
 
 
Vill kasta mig över en sån här påse! MUMS!
(Och det heter laaaaaaaakrits. Inte laCkrits)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0