Later that day

Såhär skulle mina senaste dagar sett ut MEN som blivit inställda pga halsflussen. Buhu.


Lördag: Jobba 8-15, åkte hem efter en timma
Söndag: Jobba 8-15, sjukanmäld
Måndag: Jobba 17-21, sjukanmäld
Tisdag: Ridning 18.30-19.30, skulle hoppat Lizt troligen.
Onsdag: 10.00 Privatlektion med vår hundtränare Johan. Boxning på kvällen
Torsdag: Fransförlängning på Angelica, jobba 17-21, sjukanmäld.
Fredag: Fransar på Elin och Heidi. Inställt.
Lördag: Måla kök
Söndag: Fika hos Jennah


Vet inte om jag ska åka och fika hos Jennah beroende på hur om jag fortfarande smittas och beroende på hur jag mår då. Idag har varit ganska lugnt, men har ändå ett tryck för öronen, känns som en kniv i halsen tillochfrån idag med och huvudvärk. I alla fall så ringde Wiktor nyss och sa att målaren kommer förbi i kväll för att kolla hur han ska måla i köket! Han ska komma och måla hela dagen imorgon har han sagt så hoppas att han blir klar! Skulle vara så jävla underbart att kunna kakla i helgen. Det enda som saknas då är köksfläkten, som vi ska beställa nu snart och sen är allt klart! Hällen blev inkopplad igår nämligen.

Jaja, ska återgå till HIMYM och vänta på att Wiktor ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0