God morgon!

Ringde precis Veda och sjukanmälde mig... Skulle troligen fått rida Lizt idag. Det gick så bra förra gången och jag önskade ju honom idag igen, och man får samma häst då liksom. Lånade den här bilden på honom från Veda's hemsida.

Vet dock inte vad jag ska göra åt min hals! Den gör superont bara jag gäspar, sväljer, hostar och ibland andas. Underbart. Jag är inte snorig (förutom när jag ska sova), men mina bihålor känns som om att de är svullna/stängda/icke fungerande. Och så hade jag 38,3 i feber igår och min normala temp ligger på 36,6 (kallhjärtad brud) så det var lite jobbigt!

Dessutom så brände Wiktor sin andra vetekudde i vår gamla micro igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0