Ett inlägg

Så va det dags för ett inlägg eftersom det var ett tag sen!
1. Maya är fortfarande borta, men finns alltid inom mig.

2. Julafton firades hos mamma och Mats vilket var väldigt trevligt! Jag måste varit sjukt snäll för jag fick så himla många paket! Flest av min älskade Wiktor. Alla kommer till användning och speciellt ett band, Jawbone Up, just nu.

3. Mina underbara svärföräldrar åkte till Kalifornien i måndags så jag och Wiktor passar Lina och passar även på att bo i deras hus medan. Så himla skönt!! Gud vad jag längtar tills jag och Wiggelito köper oss vårat egna hus.

4. Vad mer? Vi får se om vi åker till Vårens i nyår. Det är ju ingen snö däruppe så det går inte att åka skoter... Trist!

Det är väl lite det som hänt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0