Toarensare? Rumpkliare?

Penny är lite låg men mår bara bra efter sin lilla operation! De var klara redan vid 9.45! Jag var då på väg till min tandläkare och det var sådär kul med tandköttsinflammation och ska tillbaka för att byta en lagning! 2.000kr fattigare på en tand såhär innan jul! Passar inte bra. Men på tal om pengar så börjar det i alla fall hända saker på jobbfronten. Var på en intervju om extrajobb igår, ska på hunddagisintervju på onsdag, nån ringde om ett annat jobb idag och jag har varit och lämnat cv på the body shop idag angående extrajobb under december månad. Känns bra!



. Men ändå, jag ska använda de här rumpkliarna i några veckor och hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0