rätt sida på veckan i alla fall

Jahaja! Då var det torsdag idag. Vad betyder det? Jo, jobb 7-8 och sen inte förrän 12.30 igen.. Och så dans i kväll. Det blir jobb imorgon också, fram till 14 och sen så styr vi kosen mot Våmhus i Dalarna! Dock så hade jag gärna åkt förbi mamma en sväng och hälsat på där innan (medan jag är ledig och jag saknar Mayabajskorv), men det får bli på onsdag då jag är ledig. Eller, hoppas på att vara ledig för att jag kommer jobba ganska mycket annars nästa vecka. Men men, det roliga jag skulle säga var att den 12e så kommer jag börja på hundkurs med Penny! Ska bli riktigt kul och jag har stora förväntningar!! Stället heter Fria Hundar och vad jag sett på Lina, verkar vara grymt bra.




JA JA Ska försöka vila lite nu kanske.. Är pisstrött för jag var tvungen att åka och jobba 21.45-22.20 igår. YEY, not. Sorry, men det var inte kul och jag är lite irriterad för det, ja.

Eller ska man drömma om vad man skulle göra om man vann 236 miljoner kronor? Hade inte tackat nej till det.



Fina tjejer

Kommentarer
Postat av: J

Ser ut som två fyllehundar! <3

2012-03-13 @ 15:38:35
URL: http://jeffry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0