monday to today

Åkte till mamma igår och hade lite mamma-tid med världens bästa mamma! Men först så var jag på promenad med Isabelle och Liam för att åka till moster Liselotte och fika för att sedan gå en långpromenad med mamma en fin sommarkväll. Riktigt mysigt!

Något mindre mysigt var att Penny ville inte sova längre än till 5 imorse så det var bara att pallra mitt söta lilla arsle upp och ta ut alla tre hundar på tomten så de fick kissa av sig lite lätt. Kände inte för att gå på långpromenad i kalsonger och sovtröja direkt sådär. I alla fall så gick jag och la mig bredvid mamma (hihi) och vad hände? Jo, alla tre hundar hoppade upp i sängen så där låg vi och gosade vid 6-tiden imorse! Tyvärr så ringde ju mammas klocka (även om vi alla va vakna) så vi gick upp och gjorde frukost och gick en promenad med tjejerna. La mig faktiskt i sängen och lyckades somna om i typ en timma, haha! Riktigt skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0