Trött tjej.

Idag cyklade jag till jobbet. Fram och tillbaka. Varför försvinner inte mitt fett? Mitt tålamod är sämst.. I alla fall så börjar jag känna av den där "snart-semester-känslan". Visserligen så kommer jag bara vara ledig i två veckor och åker till Cypern den 27/7, men jag kommer TRALLA ifrån jobbet torsdageftermiddagen den 19. Tralla. Hoppa. Jubla. Jabbadabbadoo, ni fattar. Ska dessutom se till att det inte går att ringa till min telefon från jobbet eftersom jag har rätt till att inte bli störd på min ledighet. Låter larvigt kanske, men jag har faktiskt det och det är något jag verkligen tänker utnyttja. Men vad är en bal på slottet? Funderar på att gå ut och springa kanske? Har ju cyklat, men har ju ändå lite energi kvar.. Varför inte egentligen? Jag försöker ju ändå gå ner i vikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0