fuck your crappy style.



Såg precis den här bilden och kom att tänka på att någon hade ifrågasatt varför jag och Wiktor har USA-kuddar hemma. Minns inte vem personen var, men om den personen skulle läsa det här så har jag ett meddelande till dig:
Om jag minns rätt så har du ganska ful stil och jag är inte så förtjust i ful stil. Jag gillar amerikansk stil och vill hellre ha det fint än ha det fult hemma. Bara för att du inte gillar det så betyder inte det att jag måste anpassa mig efter dig. Tackolov.


Blir så irriterad på människor som ifrågasätter andras smak på ett sådär töntigt sätt. Klart man kan ifrågasätta, men tonen man använder säger mycket. Det irriterar mig jättemycket att jag inte minns vem personen är och det irriterar mig när folk använder en dålig ton och tror att man ska anpassa sig efter det? Idioter finns överallt verkligen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Alltså människor!!! Herregud vad jag skrattar åt den som ens ifrågasätter era kuddar? Är detta ett skämt eller, haha? Riktiga töntar finns det där ute..

2012-02-01 @ 16:51:35
URL: http://lindjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0