Eftersom alla verkar vara riktiga gnällspi...

img_6707 (MMS)

Eftersom alla verkar vara riktiga gnällspikar just nu så får jag det med. Inatt har jag sovit som en röv. Jag har ont i ryggen och låret/höften. Jag vaknade av att Wiktor tog ut Penny och sen hade jag problem med att somna om.. Mycket pga att de båda trängde in mig mot väggen och att Penny låg på min kudde (va nära på att lägga mig på henne då jag inte såg). Så det så. Nu har jag också klagat, men utan att behöva göra en jäkla struts av en fjäder!


Kommentarer
Postat av: josefin

Hejsan! Snart är det bloppis på min blogg, kika gärna in :) Kram

2012-01-27 @ 20:51:27
URL: http://photosbyjosefin.webblogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!!

Hejsan va gärna med i veckans blogg hos mig :)

det är bara att kommentera veckans blogg inlägget :)

2012-01-27 @ 21:26:36
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0