cheap monday

Åhå, åhå. Känns som om att jag är vid liv fast ändå inte. Jag har ont i min rygg och det strålar ner i låret vilket suger faktiskt. Jag känner mig bakis och otroligt trött fastän jag sov till 10 idag och har inte gjort en enda ansträngd grej hittills. Ja, förutom att sätta in Harry Potter-DVDn i PS3an. Riktigt jobbigt.

Skulle dock verkligen behöva gå till en naprapat eller sjukgymnast och få det fixat med ryggen för det här är inte okej längre.

Men anywho, det jag egentligen skulle berätta är att jag är glad att Wiktor har tagit hem ett skrivbord till hans stationära dator!!! Nu kanske vi kan äta vid matbordet igen? Vore ju liksom både trevligt och skönare för min rygg.


Ja, det jag också ville säga att det är bara 8 dagar kvar tills jag och Wiktor får våran lilla hemlis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0