Skjut mig.

Idag tänker jag hoppas på att mirakel kan ske! Min helg har varit helvete rent ut sagt. Det sägs ju att hjärtat stanna för varje gång man nyser? Kan isåfall upplysa hela världen att jag hade hjärtstopp hela lördagen. Tror att jag aldrig har nyst så jäkla många gånger i hela mitt liv! Och inte nog med det, utan vänstra näsborren va täppt till 1000, tandköttsinflammation i vänster höger tandkött och ja, mitt vänstra öga rann hela dagen så röd och irriterad runt ögat var jag som plus på allt. Räckte tydligen inte med att jag var halv död liksom. Vaknade i alla fall upp imorse och min nässpray var slut!! Dog lite grann. Så jag har faktiskt varit i Täby Centrum idag och storhandlat på apoteket. Såklart så har jag ju fått munsår så salva där behövs ju också. Lucky me! Och vet ni vad det bästa är? Jag och Wiktor har årsdag imorgon och ville egentligen fira våran 1års dag med att gå ut och äta MEN nu är min önskning annorlunda såklart. Just nu önskar jag att mitt munsår försvann, min förkylning flög sin kos och att jag inte ska få mensvärk imorgon. Då skulle jag vara nöjd. Tror dock inte att det kommer hända men ändå.


Jag ska virra runt här i soffan nu med Penny och kolla på tv eller något sådär ovettigt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0