onsdag

Alltså, nu är grejen såhär att jag tycker att jag, som person, borde kunna bestämma över mina drömmar. Som inatt t ex. drömde jag att jag var lite harry Potter som kämpade emot Cesar. Ni vet, han i Rom? I alla fall så ena stunden kunde jag flyga på kvasten, medan när jag skulle bevisa det i andra sekund så gick det inte! Likadant när vi alla helt plötsligt skulle leka kurragömma och jag hittar inte min trollstav utan får ta någon annans stav som är ett sugrör. Skickar sugröret ut besvärjelser då? Nej. Absolut ingenting hur mycket jag än viftade i drömmen! Så jäkla ovärt.

Sov ganska länge imorse för att försöka bli av med min kommande förkylning och hostan. Kan väl säga att det går lite sådär... Penny håller på att jävlas så det blir inte så mycket lugn och ro som jag hoppats på.




Förresten, jag vill starta ett eget företag! Vore kul.


Kommentarer
Postat av: Jennah

Hahaha du är ju störd i huvudet! Alltså drömmen då..

2012-02-08 @ 19:12:44
URL: http://jennahlazer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0