HOPE HOPE HOPE!

Måste erkänna att jag har lite dåligt samvete... Masade mitt lilla arsle till gymmet igår och vad gjorde jag idag? Jo, åt en semla på jobbet. What a waste of time on the bike! Jaja, när snön försvinner så ska jag börja cykla till jobbet vilket kommer bli en sträcka på ca 8,5 km fram och tillbaka! Hoppas snöhelvetet smälter fort bara...

Ska faktiskt sova nu för jag ska upp på samordnarkurs imorgon! Bli lite smartare än vad jag redan är (i wish).



Sen så ska jag hoppas för Jessi's skulle att hennes lilla Roxy-bebis blir bra snart. Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara för henne just nu. Allt jag kan jämföra med är nog att hela mitt hjärta skulle krossas om vi hade fått stå inför valet att avliva Maya eller hoppas på medicin.



Lånade en bild från Jessi's facebook på übersöta Roxy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0