Ligger här i sängen och irriterar mig på tangentbordet på datorn. Det segar. Fungerar inte direkt som jag vill. Ligger även om kollar halvt på Bodyguard med Whitney och Kevin. Skulle gärna vilja se hela filmen från början.. Visst, det är lite sorligt att hon har dött, men samtidigt så finns det faktiskt ingen som har bevisat att man kan knarka hur mycket och länge som helst utan att dö. Varför finns det idioter som försöker motbevisa det? Likadant med under- och övervikt. Det blir din död tills slut på ett eller ett annat sätt liksom. Kroppen pallar inte med!
Men men! Har en jättetrött liten tjej bredvid mig här i sängen som myser på en varm vetekudde.. Idag har vi nämligen varit hos mamma i Tungelsta och det gjorde Maya och Enya glad (såklart mamma och Mats också, HEHE).


Min fina mamma med alla fina tjejer!



Min fina isprinsessa! Åh vad jag älskar dig av hela mitt hjärta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0